Лабораторна робота №10
Тема: Сучасні технології навчання та науково-дослідної роботи на основі ІКТ
Лабораторна робота №9
Тема: Розробка та наповнення блогу проекту
Лабораторна робота №8
Тема: Технологія Блог-квест та методика її використання у науово-дослідній роботі
Лабораторна робота №7
Тема: Розробка та використання Веб-квестів у навчальному процесі та науковій діяльності
Лабораторна робота №6
Тема: Використання сервісів Веб 2.0, Веб 3.0 у навчання і наукових дослідженнях
Лабораторна робота №5
Тема: Мережеві офіси. Сервіси спільного редагування документів
Документ з Гугл-диску - Естетика сюреалізмуТема: Сучасні технології навчання та науково-дослідної роботи на основі ІКТ
Scopus — бібліографічна і реферативна база даних та інструмент для відстеження цитованості статей, опублікованих у наукових виданнях. База даних індексує наукові журнали, матеріали конференцій та серіальні книжкові видання.
Причини створення та особливості
База даних Scopus позиціонується видавничою корпорацією Elsevier як найбільша у світі універсальна реферативна база даних з можливостями відстеження наукової цитованості публікацій. Згідно з оголошеною стратегією, дана база даних має стати найбільш повним та вичерпним ресурсом для пошуку наукової літератури. Станом на середину 2009 р. SCOPUS включає 38 млн записів наукових публікацій, в тому числі, 19 млн записів ресурсів, опублікованих після 1996 р., зі списками пристатейної бібліографії.
Наукові ресурси, опубліковані після 1996 р., індексуються у базі даних Scopus разом зі списками пристатейної бібліографії. Цитованість у базі даних підраховується шляхом автоматизованого аналізу змісту цих списків. Таким чином, у Scopus підраховується кількість посилань на всі проіндексовані ресурси, але лише у ресурсах, опублікованих після 1996 р.
Відмінності від інших баз даних
На відміну від бази даних Web of Knowledge Інституту наукової інформації США у Scopus не використовується поняття імпакт-факторів, натомість дуже широко застосовується індекс Гірша.
Недолік - база даних є платною.
Лабораторна робота №9
Тема: Розробка та наповнення блогу проекту
Посилання на соціальні сервіси:
Лабораторна робота №8
Тема: Технологія Блог-квест та методика її використання у науово-дослідній роботі
Блог-квест (інтеграція технології Блогу і Веб-квест) надає можливість здійснювати спілкування, обговорення, висунення та захист власних пропозицій у проекті, що розглядається.
Обраний мною блог-квест - Подорож в Країну алгоритмів
В процесі виконання Веб-квестів формуються п‘ять основних компетенцій (за М.Ю. Кадемія): 1. Технічна компетенція, що формується під час роботи з науковими системами, зокрема роботою в чаті, E-mail, Mailing-Listen та ін., Веб 2.0 – блоги, картинна галерея також сприяють роботі з Веб- квестом.
2. Культорологічна компетенція формується в процесі знайомства з визначними подіями, датами, культурами, міжкультурним характером, що відкривається в процесі спілкування і мандрівок у всесвітньому просторі (WWW). Розміщення напрацьованих матеріалів у WWW, культурного кодексу, презентацій з виконаними розробками також сприятиме формуванню культурологічної компетенції.
3. Соціальна компетенція – формується в процесі спілкування E-mail, Newsgroups, або Mailing-Listen.
Такі соціальні сервіси, як Faсebоok, Chat сприятимуть виконанню Веб-квеста.
4. Комунікативна компетенція формується в процесі здійснення асинхронного і синхронного спілкування в мережі. Зрозуміло, що не всі та не завжди мають змогу одночасно спілкуватися, працювати, тому використовується асинхронне спілкування - E-mail. У випадку, коли є можливість працювати одночасно в установлений час, використовується синхронна форма спілкування і робота в Chati (Chatroom).
5. Рефлексивна компетенція – представлення ―Kosten-Nutzen- Analyse‖ власних Network-Aktivilat-betrachen та захист власної точки зору.
Мета обраного блог-квесту: "Подорожуючи Веб-квестом, Ви познайомитеся з поняттям алгоритму, його історією, географією відкриття, галузями використання, першими програмістами та мовами програмування.
Після проходження Веб-квесту Ви станете знавцями алгоритмів і зможете використати набуті знання, складаючи свої перші алгоритми".
Структура: вступ, завдання, ролі, джерела, критерії оцінювання, підсумок.
Використаня даного блог-квесту:
"Для подорожі по вебквесту вам необхідно вибрати в розділі меню Веб-квесту "Ролі" одну з ролей, від якої ви будете проходити Веб-квест, виконуючи завдання:
- історик;
- журналіст;
- починаючий програміст;
- досвідчений програміст.
Обравши роль, вивчіть завдання, яке вам належить виконати.
В процесі виконання завдань ви можете користуватися Інтернет-ресурсами з розділу меню "Джерела".
Підсумком вашої роботи, залежно від обраної ролі, буде звіт у вигляді презентації або текстового документа".
На мою думку, у даному блог-квесті немає недоліків. Структура, завдання та зміст чітко продумані, тому блог-квест можна використовувати на уроках інформатики під час вивчення алгоритмів.
Лабораторна робота №7
Тема: Розробка та використання Веб-квестів у навчальному процесі та науковій діяльності
Завдання 1.
Мій обраний квест - Екскурсія Віднем
Взагалі, веб-квест дає можливість учням ефективно використовувати інформацію, яку вони знаходять у мережі.
Веб-квест - це технологія, орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення.
Завдяки конструктивному підходу до навчання, учні не лише добирають і упорядковують інформацію, отриману з інтернету, а також скеровують свою діяльність на поставлене перед ними завдання. Це технологія, яка дозволяє працювати в групах (від трьох до п*яти чоловік), розвиває конкурентність і лідерські якості.
Така діяльність перетворює учнів на активних суб*єктів навчальної діяльності, підвищуючи не лише мотивацію до процесу здобуття знань, але і відповідальність за результати цієї діяльності і їх презентацію. Ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг, заслуговує на широке впровадження в навчально-виховний процес.
Завдання 2.
Мета даного веб-квесту: "Даний веб-квест містить короткі відомості про Відень і його історичні визначні місця. Виконавши його, студенти отримають цікаву інформацію про дане місто і визначать для себе особливий туристичний маршрут Віднем".
Структура чітко продумана: крім основних елементів (вступу, центр. завдання, списку інформаційниї ресурсів, опису етапів роботи та заключення), даний веб-квест включає ще анотацію, де пояснюється його мета; розподіл на ролі (історики, географи, мистецтвознавці, любителі природи, екологи), критерії оцінювання та інформацію про автора.
Зміст - гарне наповнення та інтерфейс.
Завдання 3.
Виконання веб-квесту:
Завдання: створити новий туристичний маршрут Віднем.
Процес:
1. Для початку необхідно вибрати місця, в яких ви хотіли б побувати.
2. Обрати роль, у якій ви проходитимете веб-квест, об*єднатися в групи та здійснити реєстрацію.
3. Чітко знати поставлені завдання і свої обов*язки в групі.
4. Ознайомитися з критеріями оцінювання.
5. Після виконання завдання потрібно скласти презентацію
Недоліки:
- На мою думку, спочатку було б доречним розділити ролі, а потім шукати місця, в яких би хотіли побувати;
- Граматичні помилки.
Лабораторна робота №6
Тема: Використання сервісів Веб 2.0, Веб 3.0 у навчання і наукових дослідженнях
Приклади сервісів Веб 2.0 (за матеріалами Вікіпедії):
Комунікація
- Соцмережі з геопозиціонуванням: AlterGeo, Facebook Місця, Foursquare, Google Latitude
- Події: Eventful, Facebook події, Upcoming
- Інтернет-пропаганда і збір коштів: Causes, Avaaz
- Соціальні мережі: Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Google+, LinkedIn, MySpace, Odnoklassniki.ru, ВКонтакте
Спільні проекти
- Системи контент-менеджменту: WordPress, Blogspot, Joomla
- Робота з документами: Docs.com, Google Docs
- Соціальні закладки:Google Reader, links.i.ua
- Соціальні новини: Newsvine, NowPublic, Reddit
- Вікі: Вікія, Wikidot, Вікімедіа, Wikispaces, Вікіновини
Розваги
- Ігри: Zynga, Armor Games, Newgrounds
- Медіа платформи: YouTube, MySpace, mtv.com, Vimeo
- Віртуальні світи: Second Life, World of Warcraft, RuneScape
Мультимедіа
- Лайвкастинг: YouTube, Skype, Livestream, oovoo
- Музика та аудіо: Pandora Radio, Last.fm, MySpace Music, ReverbNation.com, ShareTheMusic, SoundCloud
- Фотографій: Instagram, Pinterest, Flickr, Picasa, deviantArt
- Презентації: Prezi, SlideShare
- Відео: YouTube, Vimeo, Openfilm
Огляди та відгуки
- Бізнес-огляди: Customer Lobby, Yelp, Inc.
- Запитання-відповіді: ask.com, WikiAnswers, Yahoo! Answers
- Відгуки на продукцію: epinions.com, Amazon.com
Лабораторна робота №5
Тема: Мережеві офіси. Сервіси спільного редагування документів
Результати анкетування


Немає коментарів:
Дописати коментар